31. ledna 2019

Po předchozích pár dnech, kdy jsem si hrál s Unity, jsem se finálně rozhodl, jak simulátor bude proveden. Prvně budu muset udělat in-game editor (něco ve stylu Train Feveru). Poté se pokusím rozjet první vlak (nebo spíš rozhýbat objekt), přidám možnost nastavení jízdních řádů pro vozidla - a bude to. Zní to jednoduše, ale je to můj první projekt v Unity, který dělám.

Navíc nemám moc zkušeností s C#, ve kterém se v Unity scriptuje, ale díky tomu, že vyvíjím v PHP a PHP je stejně jako C# C-like jazyk, tak to není zas takový problém (až na to, že C# je mnohem striktnější oproti PHP)

Dále bych chtěl ještě implementovat možnost sednutí si do kabiny libovolného vozu ve hře a převzít řízení, i když to bude spíše běh na dlouhou trať.

 

Prozatím jsem zvládl udělat možnost naklikávání bodů, mezi kterými se potáhne křivka kolejí